اعتراض باشگاه پرسپولیس به تعداد کم بلیت خواسته هواداران سپاهان از مورایس: فقط پرسپولیس را ببر تراکتور به دنبال جذب مهاجم پرسپولیس رقابت سه پرسپولیسی برای یک پست ترکیب احتمالی سپاهان برای مصاف با پرسپولیس نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا پخش زنده بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین افتتاح بزرگترین نیروگاه خورشیدی پشت بامی کشور در مجموعه موج های آبی مشهد + فیلم یازدهمین تقابل نکونام با تراکتوری‌ها| درانتظار پنجاه و پنجمین بازی اولین تقابل اوسمار با مورایس| آمار‌ها به نفع مرد پرتغالی دفاع اوسمار از تعویض‌هایش مقابل آلومینیوم اراک یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد فرش مشهد میزبان لیگ بسکتبال جوانان کشور مبارزه کاراته‌کاران خراسان‌رضوی در آسیا تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر | عیارسنجی اوسمار تاریخ و ساعت بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر | تراکتور برای پرسپولیس بازی می‌کند! جریمه ۲۰۰ میلیونی تراکتور بازرسی هم به مسئله انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی ورود کرد؛ دست نگه دارید، غیرقانونی است! شکست استقلال مطهری را بیمه می کند حضور بیرو مقابل سپاهان قطعی شد
سرخط خبرها

تعطیلی تمرین استقلال تا اطلاع بعدی| حضور در تیم ملی هم منتفی است؟

  • کد خبر: ۹۶۱۳۱
  • ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۸
تعطیلی تمرین استقلال تا اطلاع بعدی| حضور در تیم ملی هم منتفی است؟
باشگاه استقلال رسما اعلام کرد به دلیل شیوع ویروس کرونا در این تیم، تمرینات تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهد بود. احتمال دارد حضور ملی پوشان این تیم نیز در اردوی تیم ملی منتفی شود.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، وضعیت بحرانی بازیکنان استقلال در آستانه بازی با پیکان نه تنها احتمال لغو بازی با این تیم را درجام حذفی قوت بخشید و به احتمال زیاد این بازی برگزار نخواهد شد، بلکه برگزاری تمرینات را هم تحت الشعاع قرار داده است. طبق اطلاع رسانی که باشگاه استقلال داشته تمرینات این تیم تعطیل شده است. این موضوع باعث می‌شود حضور برخی بازیکنان استقلال که احتمال دعوت‌شان به تیم ملی هم می‌رفت، در تمرین تیم ملی منتفی شود. قرار است اردوی تیم ملی از سوم بهمن ماه برگزار شود و با شرایط موجود بعید است بازیکنان استقلال به تمرین تیم ملی فراخوانده شوند وبه احتمال زیاد استقلال هیچ نماینده‌ای در تیم ملی نخواهد داشت.

لازم به ذکر است که بازیکنانی همچون سیاوش یزدانی، مهدی مهدی پور، جعفرسلمانی و حتی سید حسین حسینی در میان 50 بازیکن منتخب تیم ملی قرار دارند که با شرایط موجود به اردوی نهایی دعوت نخواهند شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->